Thursday, June 25, 2020

Happy Scrap 18 06 2020 Tutorial

Cześć!
Dzisiejszą inspiracją będzie kartka wykonana ze stempli Happy Scrap.
Do jej wykonania użyłam zestawu stempli Happy Scrap: FLOWER GARDEN - Eustoma
Jednocześnie przygotowałam dla Was video tutorial z kolorowania markerami tychże stempli, i mam nadzieję, że się Was spodoba.
Kartka jest wielowarstwowa, wykonana na czarnym papierze 210g z wykorzystaniem wyłącznie stempli z zestawu Eustoma. 
Pokolorowałam stemple żywymi kolorami różu oraz zieleni.
Wydaje mi się, że tego typu kartka jest idealna na każdą okazję!

Pozdrawiam, 
Ania

* * *

Hello!
Today's inspiration is a card made with Happy Scrap stamps.
I used the floral set called Happy Scrap: FLOWER GARDEN - Eustoma
I prepared for you as well a tutorial showing how to color those stamps using alcohol markers. I hope you will enjoy it!
This multiple-layer card is made on a black 210g paper, using exclusively stamps from Eustoma set<
I colored the stamps with bright colors of pink and green.
I believe that this sort of card is ideal for any occasion!

Best,
Ania

#happyscrapeu #clearstamps #clearstamp #happystampseu




No comments:

Post a Comment