Wednesday, September 16, 2020

Cześć! 
Już za kilka chwil moja rodzina powiększy się o kolejna istotkę. Ponieważ nie moge być z nimi w tej chwili, postanowiłam wykonać dla nich interaktywną kartkę na urodziny maleństwa.
Wykorzystałam w swojej pracy stemple Happy Scrap: SWEET BABY - Arrival oraz WISHES - Hello.
Mam nadzieję, że sie Wam spodoba moja dzisiejsza inspiracja.
Zapraszam na mały video tutorial!

Pozdrawiam, 
Ania

* *  *

Hello there!
In a few moments by family will get bigger with a birth of a baby girl. As I cannot be there with them this time, I decided to make an interactive card, especially for the little one's birthday.
I used stamps from Happy Scrap: Happy Scrap: SWEET BABY - Arrival and WISHES - Hello.
Have a look at my little video tutorial!
I hope you enjoy my today's project!

Best,
Ania 












1 comment:

  1. Lovely card and gorgeous colours on your stunning designs here. xxx

    ReplyDelete